Super size me

Kollar på Super size me nu i tv! Har sett den två gånger tidigare men det är intressant att kolla iallafall... Jag orkar ju inte läsa mera heller..

Vet inte riktigt vart jag har kommit ikväll med läsandet. Det är så otroligt mycket och detaljerat! Det är så många begrepp som jag inte får in i min hjärna. Jag har iallafall kommit genom det hela en gång på något vis. Så imorgon är det sista chansen att läsa! Och jag slutar tidigt imorgon så då ska jag passa på att läsa...

Jag har också hunnit skriva en sida i praktikrapporten. Minst två sidor till då! Det kommer inte att bli något problem, det är bara den här tidsbristen.

Och vet ni vad?
Jag har fixat räksmörgåsar åt mig och D ikväll. Så gott så gott!

Nej, nu ska tidsbristen och jag ta oss i säng :)

Göööödnajt!
2010-02-03 @ 20:44:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }