Snart gäller det

Godmorgon!

Snart är det dags för tent 5 av 6! Hjälp! Kollade just snabbt igenom mina anteckningar och hoppas att det kommer att gå bra. Det är väl bara en halv studiepoäng för det här, så det är inte mycket. Känner mig faktiskt liiite nervös, och det är väl bara bra att vara det? :)

Efter tenten idag har vi gynekologi i ca 2 timmar. Lite intressantare saker det iallafall. Det blir om gynekologiska tumörer idag. Värst med gynekologi, eller alla sjukdomsföreläsningar överlag, är att man börjar tro att man har en massa fel och försöker leta fel på en själv. Hahah! :D Nej fy.

Jag kan inte fatta att det är torsdag redan..?
Imorgon åker D och jag till Närpes, och jag jobbar på lördag. De här dagarna rusar faktiskt bara iväg.. Snart är det ju sommarlov ;D På det här skolåret har jag, förutom den här tenterna nu, bara en praktik och två kurser till. Sen är mitt andra år på sjukis slut! Håhhå!

Jag tror jag ska börja packa ihop och åka iväg till skolan nu. Hejdoåå!

2010-02-11 @ 07:32:16 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: Lina K

Lycka till i tenten!! =) Och tur att det blir lite intressantare ämnen efteråt så du har något att se fram emot =)

2010-02-11 @ 10:11:22
URL: http://eimk.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }