Så mycket man vill göra

Det finns så mycket jag vill göra nu på samma gång men jag räcker inte till till så många saker på samma gång! :P
Det är konstigt vad man hittar på mycket saker man vill och borde göra då man ska läsa på tent. Speciellt då det är en sådan här tråkig tent. Men riktigt på sant så borde jag nog läsa på den här tenten om det ska bli till något. Det tar bara så mot!


Jag sitter och har upp ett worddokument för praktikrapporten och ett för distansuppgiften. Så flitig kan jag väl bara inte vara?

Jag har hunnit prata med syster R och mormor nu medan jag läst också :P Borde också ringa den här andra systern också och snacka lite... Sen har jag tänkt att jag borde ringa min vän Jenni också! Men allt hinner man ju inte med.... Blä.

Hoppsansa, nu ska jag åka till Posten!

2010-02-03 @ 17:11:31 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }