Punch Out!

Ikväll har D och jag köpt Wii Punch Out! Det är ett boxningsspel och det är riktigt kul! Vi har ju köpt en dosa till nu också så vi får boxas mot varandra! Det blev 1-1 och sen slutade vi så att inte någon av oss skulle bli lessen :P

Vi köpte en dosa, nunchuck och silikonöverdrag på huuto.net. Vi köpte för 44€ och om man skulle ha köpt i affären hade det kostat över 100€ hela alltihop. Det var en japan som vi köpte av. Han har tydligen tagit hem från Japan där det säkert är billigare.

Annars ikväll så har jag ägnat ytterst lite tid på tentläsning. Jag har istället börjat på distansuppgiften i fysiologi. Har gjort 4 av 8 uppgifter så jag är nöjd över mig själv! Tack och lov är många saker bekanta. Och man kan ju alla begrepp mycket bättre nu än ifjol.

Jag har också hunnit vara på Kickboxning ikväll. Det var riktigt kul ikväll! Jag köpte riktigt handskar genast jag kom dit och de sitter som en smäck! Vi fick slå mycket idag så det var kul. Jag var mot en kille ikväll, han var lite försiktig så att jag inte skulle flyga iväg in i väggen. Hahah. Det var så tung träning också! Vi gjorde situps förs 20 st, sen 30, sen 40 och till sist 50 st. Då jag var på 48 tänkte jag dööö! Jag bara, 2 till.... 1 till... Ah, 50! :D Härligt med sådana träningar. Imorgon kommer jag att ha så grym träningsvärk i armar och rygg.

Imorgon är det tent som gäller kl.9. Sen åker jag till praktiken! Efter praktiken gäller zumba kl.16. Sen ska jag åka hem och vänta på söta flickorna L&F :) De kommer hit till oss över helgen! Najs! D slutar jobbet först 21.00 s vi ska väl hitta på något skoj tillsammans här då..

Nu har jag nog skrivit ett långt inlägg. Och min telefon är för långt borta för att ni ska få några bilder nu.. Tyvärr!

Godnatt allesammans!
2010-02-04 @ 21:45:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }