Nu funkar det!

Hej på er!

Blogg.se har inte fungerat för mig på läääänge nu tycker jag. Nu först fungerar det igen.. Därför har jag inte skrivit på länge.

Jag har för en stund sedan kommit hem från Fastlaskiainen och Våffelkalas med klassen :) Genast jag kom hem från skolan kokade jag varm choklad och gjorde smörgåsar. Ack, så gott det var efter att man stått i det kalla härliga vädret! Efter att ha kollat på pulktävlingen for vi till Sandras och fixade våfflor. Gotigott!

Men sen bar det av hemåt för mig igen. Jag är både trött och att jag vet att jag måste läsa på tent! Samvetet skriker att jag borde läsa i och med att jag inte läste igår då syster J var här! Ja, jag ska börjar bara jag skrivit detta inlägg.

Praktiken idag annars har gått finemang. Hade ju utvärdering idag och det gick finfint ;) Är nog godkänd! Bara 3 dagar kvar nudå av praktiken. Fast jag hinner ju inte pusta ut innan det är dags för nästa på måndag. Johanna och jag ska åka till sjukhuset imorgon och se lite var vi ska vara och även besöka våra avdelningar så vi får veta när vi ska komma på måndag.

Jepp, jepp. Nu i läsartagen! :)
2010-02-16 @ 17:34:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en mysig kväll!

2010-02-16 @ 18:39:16
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Ida

Har nu dragit igång bloggens första tävling!

Gå gärna in och kolla om det är något som skulle passar dig!



Jag har också haft problem med blogg.se

Hoppas de har fixat det nu!

Kram Ida!

2010-02-16 @ 18:40:09
URL: http://liitenida.blogg.se/
Postat av: pernilla

Ja, det har krånglat för mig också!

2010-02-16 @ 18:40:22
URL: http://pernillaedstrand.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }