Matlagning

Hej hopp!

Håller på och fixar mat nu tills D kommer hem :) Det blir yttrefilé och potatisklyftor. Mums! Jag är riktigt hungrig och jag antar att D är det också då han kommer. Han borde vara hemma närsomhelst.

Jag har även hunnit läsa ganska bra på gynekologi. Har lite till men om jag inte orkar mer ikväll så tar jag det imorgon. Det är ganska mycket begrepp i det här kapitlet så man måste försöka hålla skillnad på alla sjukdomar.

Nästsista praktikdagen imorgon. Oj, hjälp vad skönt. BARA TVÅ DAGAR KVAR! Har ju varit där nu sedan före julen så det börjar nog räcka nu. Ser fram emot att börja på sjukhuspraktiken. Det är ett stort steg från den här men det är bara kul och spännande.

Eventuellt hörs vi lite senare :)
2010-02-17 @ 19:04:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }