Mår bättre

Hej på er!

Jag har ganska nyligen kommit hem från tenten. Den gick helt bra tycker jag :) Bara jag inte har svamlat en massa. Det viktigaste är att jag är godkänd. Det är det jag strävar efter. Bara att börja läsa på fysiologi nudå. Det är lite mera att läsa i det..

Jag mår annars bättre idag. Har ätit blåbärssoppa, fil med russin och en morot. D satte just på potatis att koka så att jag får göra mos och äta det :) Jag har inget illamående längre. Var inte uppe en enda gång inatt så jag har fått sova hela natten. Enda felet är att jag har så ont i magen! Vet ni känslan då man varit hungrig alltför länge så att det till slut går över till magsmärtor och fastän du äter en massa nu så är det som för sent att det inte hjälper längre. Så känns det för mig. Jag hoppas att det går över. Jag har inte ont om jag sitter eller går som en 90-årig tant :P

Ska kolla in mina potäter nu.
2010-02-24 @ 10:19:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }