Lördagkväll

Nu är jag i Kalax och tar det lungt resten av kvällen.. Vi ska bara vara hemma och kolla på Melodifestivalen.

Arbetsdagen har varit kul och tröttsam. Har varit ganska mycket folk så man har fått vara på allerten hela tiden. Kul att få jobba nu som då! Nästa gång på lördag igen. Det är även bra att det kommer in lite cash.

Imorgon ska vi sova så länge vi bara orkar. Sen ska jag åka till mormor. Inga andra direkt planer har jag. Vi ska iallafall åka till Vasa någongång så att vi hinner åka på öppet hus till Sports Gym! :)

Ha en bra kväll!
2010-02-13 @ 19:09:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }