Lite krångel på blogg.se

Det här blogg.se krånglar lite nu så jag har haft lite svårt att slippa in här på sidan...

Men nu är jag här! Och jag fick nyss veta att jag är godkänd i inremedicin! Wohoo! :) Bara två tenter kvar nudå. Infektionssjukdomar och gynekologi. Det är ju även sista veckan med medicinföreläsningar nästa vecka. Hjälp vad tiden har gått snabbt!

Jag har ju också börjat läsa på immunologin, vilket jag redan sagt tror jag. Det är inte så himla mycket material i immunologin men det är mycket detaljer! En del är bekant från tidigare men det är också mycket nytt. Förhoppningsvis är jag redo att skriva tent den 24.2. Det är bara att orka vara flitig och plugga!

Kollar på Wallander nu men jag känner mig redo för sängen. Tidig morgon imorgon och det är praktik som gäller. Så det är nog dags snart att gå och sova.

Kanske jag ska berätta lite om dagen också :)
Egentligen har vi inte gjort så mycket idag! L&F var här från morgonen och några timmar på eftermiddagen. Då var det Guitar Hero som gällde och jag läste lite på immunologi.

Efter att de for städade D och torkade golvet äntligen :D Jag fixade lite mat och efter maten gick D och tog en tupplur medan jag fortsatte att plugga en stund. Sen for vi till Prisma och fyllde på kylskåpet. Köpte även en koldioxinpatron i och med att den tog slut igår! Tänk att vi använt så mycket av sodastreamen. Vi behövde verkligen en sådan verkar det som. Heheh.

Nej, nu är det nog sovdags.

GODNATT
2010-02-07 @ 21:25:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }