Kvällsturen

Hemma från kvällsturen och jag har ätit makaroner :) Börjar verkligen känna mig frisk nu då jag är hungrig och maten går ner! I love fooood! Hahah..

Jag måste gå och sova nu så att jag orkar med morgontur imorgon. Morgontur börjar 7.00 så det blir inte riktigt en full natt. Inte så många timmar som jag behöver! Men det ska väl gå för sig, för då är jag ledig i 3 dagar i rad! Wohoo!

Mot kvällen åker jag och D till Närpes igen. Jag ska jobba på lördag. Kommer att vara i Närpes ända till tisdag morgon tror jag. D åker i jobb måndag till tisdag så jag vill inte sova ensam. Lika bra att vara i Närpes då och inte ha någon stress.

Jeah. Nu natten. Godnatt!
2010-02-25 @ 21:27:01 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }