Kanelbullar och fastlagsbullar

Hello!

Jag har haft så fullt upp hela dagen! Har stressat nästan hela dagen :P Nu först får jag ta det lungt... Har Frida här med mig nu. Vi har bakat kanelbullar och fastlagsbullar. Hoppas de blir goda! Vi har provsmakat på första och tyckte de var riktigt goda nog. Hoppas de andra är ännu godare då jag var och handlade pärlsocker och formor.

Nu håller F på att spela Wii för fulla muggar. Jag funderar på att hämta pizza åt oss för jag orkar inte koka ihop något åt oss ikväll.

Ja, idag har jag ju varit och skrivit tent i inremedicin. Jaa, vad ska man säga. Det var inte sååå svårt. Men jag gjorde en rejäl tabbe som jag ångrar mig för riktigt. Jag svarade tvärtom på frågan och kom på det då jag gav upp tenten. Blah! Så det harmar mig.

Efter tenten for jag till praktiken! Jag har 7 dagar kvar nu och bara två veckor kvar. Jihaa! :)

Men nu först ska jag ta helg och njuta och ta det lungt.

Hej med er!

2010-02-05 @ 18:32:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }