I skolan

Sitter i skolan nu och har två timmar ledigt innan nästa föreläsning börjar.

Förmiddagens föreläsning handlade om geriatrik och alla möjliga utvecklingar och sådant. Inte världens intressantaste men säkert fanns det någont nytta med det också :P Jag började iallafall läsa lite på gynekologi just då.

Efter den föreläsningen var det mat och strax efter det hade vi praktikinfo. Kan ni tänka er att det är ju nästa vecka jag börjar på sjukhuspraktik! Hjälp! Kommer nog att bli nervöst, men även intressant :) Fick höra goda nyheter om handledarna på inremedicin-avdelningen. Kanske jag också har tur med handledarna någongång? Har ju inte haft någon riktig handledare ännu. Alla har varit sjuka. Kanske nu! :D Förhoppningsvis skulle de vilja ha en dit och jobba lite också.

Nu väntar jag på att Johanna och Katrin ska bli klara så vi hinner åka på en Arnolds före nästa föreläsning ;)

Hoppas även att kvällens föreläsning är intressant. Och då jag kommer hem hoppas jag att syster J har fixat mat åt mig tills jag kommer hem. Heheh.. Dream on, får jag väl nog säga. Hahah. Hon ska annars sova över hos oss inatt.

Have a nice day!
2010-02-15 @ 13:24:40 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }