Hjärtedagen

Hej hej!

Är i Vasa nu igen och D och jag håller på att spela Wii och Guitar Hero. Kul! Fast snart är det nog läggdags. Jag har en lång skoldag imorgon så jag måste orka hållas vaken. Börjar skolan kl.9 och slutar 19.00!! Jag har fixat ihop en skinksallad, som jag även ätit av nu efter gymmet.

Ja, det var ju öppet hus på gymmet ikväll och jag tänkte åka på BodyCombat men då jag kom dit var det fullt! Och de andra kurserna var stretching och pilates så jag tränade bara i gymmet då. Tycker det är så konstiga vikter där. Tydligen orkar jag lyfta 90 kg :P Hahah!

Annars idag har vi varit med presenten åt Frida :) Det kom ett riktigt hjärtligt tjut ur henne. Det är inte ofta det kommer ur barn i dagens värld så det värmde hjärtat. Hon fick alltså en snowboard av oss! Begagnad men helt bra i skick ändå. Kommer säkert att prova den någongång om vi åker ut tillsammans något ;)

Efter att vi varit med presenten for jag till syster R och hämtade lilla Alvin och gick till mormor. Där var vi ganska länge och A bara sussade i vagnen, men till slut vaknade han! Så då lekte vi en liten stund där. Men då började klockan bli så mycket att vi traskade iväg hemåt. Där kom farsan ut och lekte med oss en liten stund. A körde lite sparkare. Han satt både på och körde själv. Han skjutsade till och med en kisse ett varv :D Har nog bilder men jag får inte in den på den här datorn nu.. Ni får se sen.

Nej, nu nattidags.

GODNATT!
2010-02-14 @ 21:45:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }