Gynekologi

Har läst lite på gynekologi nu. Det är en massa könssjukdomar som ska tryckas in i min lilla hjärna! Min hjärna börjar bli trött på all fakta. Men hjärnan måste ändå lite till...

Jag börjar även  bli sova-trött så det är nog snart dags att gå och lägga sig. Praktik imorgon igen! Och Johanna och jag ska åka till VCS och kolla lite var vi ska vara :) Hoppas vi hittar!

Jag glömde att berätta där tidigare att jag fick ju ta blodprov idag ;) Kul! Och jag lyckades! På andra försöket dock. Det där utrymmet där vi var så var inte så bra för alla saker var så långt borta. För då jag hade i nålen så skulle jag sträcka min vänstra arm över den högra för att hämta röret, och då rörde sig nålen i ven :/ Men andra försöket gick då jag hade röret närmare mig. Det är ju sådant man lär sig med tiden! Hoppas bara det kommer fler patienter med bra vener så att jag får ta blodprov. Vill ju öva!

Nu har jag inget mer att säga ikväll så ni ska få en massa vinterbilder! :) Godnatt!

 

 

 

 

 

 

2010-02-16 @ 21:10:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }