En kvinna kan väl göra två saker samtidigt?

Håller på och läser på både immunologi och infektionssjukdomar nu. Helt på samma gång går väl inte riktigt men jag växlar mellan ämnena.

Jag vill också meddela att alla ni där ute som tänker bli sjukskötare eller något inom vården. LÄS BIOLOGI I GYMNASIET! Tycker det underlättar så mycket då jag har läst biologi i gymnasiet och skrivit det i studenten. Det är många begrepp man har färdigt i huvudet efter gymnasiet, så då är det några begrepp mindre att trycka in i huvudet.

Ojojoj.. De här studierna börjar ta emot. Är trött på att läsa nu just! Tack och lov får jag åka på kickboxning snart :) Wohoo!
2010-02-09 @ 16:07:05 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }