Efterlyst

Kollar på Efterlyst nu!

Jag tycker att jag varit så duktig idag då jag har skrivit praktikrapporten och inlärningsdagboken klart idag :) Nu ska jag bara posta in skiten så jag får mina poäng!

Kom på idag att jag borde ju köpa en klocka! Jag äger ingen och jag behöver en för att kunna räkna puls. Tror jag får åka in till stan en stund efter praktiken och se ifall det finns någon billig, bra och snygg klocka.

Börjar känna mig trött nu också så det är nog dags att krypa till kojs snart. Så att man orkar med NÄSTSISTA praktikdagen :) Och även så att jag orkar läsa på tent imorgon. Imorgon är det även kickboxning! Jeij! Jag har tränat så lite den här veckan så det behövs. Har dock boxast här hemma med D så lite träning har jag fått. Jag har inte hunnit alls på någon zumba den här veckan! Ojoj...

Ska kolla lite till på tv. Godnatt! :)

2010-02-17 @ 21:16:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }