Balancid

Hej på er. Jag är hemma och tar det bara lungt här hemma ensam. D kommer hem efter en timme ungefär. Själv mår jag lite bättre. Har varit till apoteket efter Balancid. Det är tuggtabletter mot sur mage. Jag antar att det enda som finns i min mage nu just är magsyra :/ Jag har iallafall druckit mycket vatten och tuggat en par Balancid så det känns lite bättre i magen. Men inte bra ändå. Tror jag ska försöka koka lite nudlar och se om det går ner. Det här med kräksjuka är ju värsta bantningskuren! Jag har gått ner flera kilon. Men det är inget jag rekommenderar dock. Inte alls kul. Jag har även orkat slita bort sängkläderna ur sängen och satt dem i tvättmaskin. Inga mera spybakterier! Uj. Nu ska jag prova koka lite mat.
2010-02-24 @ 17:57:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kissie

Hej tack så mycket att du tyckte att jag var finare som brunett.

Du är inte så illa själv inte.

MVH kissie

2010-02-24 @ 18:32:04
URL: http://kissies.se
Postat av: Anonym

söt blogg (y)

2010-02-24 @ 18:47:34
URL: http://amelaabloom.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }