2 dagar kvar

Hej på er!

Jag har inte alls hunnit vara vid någon dator idag före nu :)

Är hemma nu efter praktiken och satte på lite vatten att koka så jag får fixa till lite mat innan det är dags att börja läsa på tent igen. Fick även veta idag att jag är godkänd i infektionssjukdomar! Yes! Jag var allvarligt orolig att det gick åt pipan i och med att jag hade så mycket fel då vi diskuterade med vissa i klassen om vad de svarat. Nu är det bara ett prov kvar så har jag den här kursen undan! Fast jag måste ju klara sista tenten också ;) Därför måste jag börja läsa snart...

Jag har varit och tagit ut Slöjd-Detaljerpaketet idag. Det kom några oväntade överraskningar där. Var en del saker jag inte väntat mig att de ska se ut som de gör men okej. Nog ska jag väl överleva. Dock har jag ingen tid alls åt pyssel nu för tillfället så mina saker får sättas undan i skåpet änn så länge. Har ju två julklappar här ännu! Skulle byta bandet i det i och med att tråden var för skör i dem, men det finns ingen tid! Så mycket skola nu.

Annars så var jag och Johanna till VCS idag och kollade. Har skaffat oss ett skåp och nycklar. Besökte avdelningarna vi ska vara på. Min avdelning verkar helt bra tycker jag. Som första intryck verkade det ganska mysigt, men får se då verkligheten kommer. På måndag börjar det då. Har kvällsskifte första dagen. Börjar först 13.00 och slutar antagligen 21.00 då. Jipii för att få sova men inte så kul att sluta så sent :P

Nu ska jag fixa maten!

2 dagar kvar på praktiken nu!
2010-02-17 @ 14:45:19 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }