Snart

Snart kommer D hem! Äntligen! :)

Hoppas även på att han ska vara hungrig så att vi kanske åker ut och äter skräpmat eller något sådant. Jag har inte ätit ordentlig mat på 3 dagar nu..(!) Inte bra. Kroppen mår icke bra av att vaka. Jag kokade lite ris med en köttbuljong i åt mig så det fick jag ner.

Jag har legat en stund på soffan med filten över mig och läst bok en stund. Fast jag somnade en stund med boken i famnen. Skönt var det!

Och vet ni vad! Usb-minnet har uppstått. Jag hittade den i en handväska i garderoben. Happy! Nu har jag fått det fixat det jag skulle.

Bokläsning en stund till nu tills älsklingen kommer!
2010-08-22 @ 15:18:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }