Lång sovmorgon

Gooodmorning :)

Jag har vaknat ganska nyss för jag har pressat mig att sova. Egentligen var jag pigg där 7 tiden redan men jag sa åt mig själv att jag måste sova. Det är ju vakning som gäller två nätter framöver nu så då ska det sovas nu då jag får!

Det ser ut att vara fint väder idag ute. Eventuellt blir det en cykeltripp till gymmet och jag ska hämta ut mitt gymkort. Har haft kortet på paus juni och juli. Då jag nu en gång åker till gymmet så ska jag väl gymma också. Trötta ut mig riktigt så att jag får sova sen efter gymmet.

Och vet ni vad! Det kliar så grymt i mina shoppingfingrar! Jag måste som säga åt mig själv att jag inte får, eftersom vi ska till Sverige nästa vecka! Där ska jag shoppa! Och kanske i andra affärer som inte finns här i Vasa! :D Men det är så längesedan jag har shoppat något och jag har lite pengar att slösa nu på mig själv efter en hel sommars slitande på jobbet.

Nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning.

Föresten, filmen igår var bra! Det var en actionfilm med mycket humor i! Hahaha! Jag skrattade iallafall!
2010-08-19 @ 09:39:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }