Fixar mat

Väntar nu på att D ska komma hem från jobbet. Har potatis i ugnen och då han kommer ska jag steka lite biffar :) Gott! Ska äta ordentligt innan jag åker i jobb ikväll.

Jag har annars haft en riktigt skön latdag idag :) Har kollat på tre avsnitt av Fångarna på fortet på tv4 play. Sen har jag sovit en timme ungefär och nu är klockan redan så mycket att D kommer hem närsomhelst! Tänkte nästan att jag skulle åka till gymmet en sväng också men då sa jag åt mig själv att inte stressa för mycket nu. Och det har varit riktigt skönt att bara vara lat en gång.

Längtar så tills imorgon! Sommarjobbet är slut för i sommar och vi drar på semester!





2010-08-26 @ 16:01:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }