Baka baka äppelkaka

Hej på er! :)

Som rubriken säger så håller jag på och bakar en äppelpaj nu just. Ska ta med den till jobbet då jag är på slutrakan. Har kväll ikväll och morgon imorgon så jag hinner inte baka något imorgon så det blir redan idag att ta med gott! 25 minuter till så är den done!

Ni kan få receptet senare!

Jag borde kanske börja fundera på vad jag ska äta idag också. Börjar jobbet 14.00 idag så jag hinner väl.

Åååh imorgon åker vi till Sverige! Lovely! Hela lördagen ska spenderas i shoppingens tecken! Vi ska äta gott och bara njuta av det sista lediga vi har före skolan börjar igen.

Later..


Changed plans... Det blir en vaknatt istället!
En kollega har blivit sjuk så jag ska ta den turen istället.. På ett och vis är det skönt för då har jag endast 1 tur kvar och jag slutar redan 7.00 på morgonen och har hela dagen på mig att vila ut tills vi åker till Sverige. Flyget far 21.45 så :)
2010-08-26 @ 10:06:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }