Trädgårdsmöbler

Idag har D och jag varit till Suomisoffa och fyndat trädgårdsmöbler att ha på balkongen :)
Har velat ha möbler där då det har varit så underbart fint väder på morgnarna och man varit sugen på att äta frukost på balkongen på morgonen. Så jag såg att Suomisoffa håller på att sälja ut saker för -50- -80% så jag frågade D om vi kunde åka dit och se ifall det skulle finnas något passligt åt oss. Och det gjorde det!

Det blev ett bord och två stolar. Vi fick mera rabatt än vad hela kostade. Priiima! Sen tror vi även att de gav fel bord åt oss. Ett dyrare bord än det vi kollade på. Men det tackar vi inte nej till. Hehehhe!



Jag ska väl ännu hitta någon fin växt att sätta på bordet :)

Det är bara att vänta på att solen ska titta fram nudå!
2010-04-29 @ 15:38:09 Shopping Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tror vi har sådana stolar här ute,. hmmm? ;P



sv.. JAHAAA,. ja efter sådan lång tid så förstår jag xD... ja då blir det väl skönt :D

PÖÖSS

2010-04-29 @ 19:54:43
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }