Torsdag morgon

Godmorgon alla skruttar! :)

Det är torsdag och för mig och många andra betyder det att det är nästsista arbetsdagen på den här veckan. Vad skönt det ska bli med helg! Jag ska sova länge lördag- och söndagmorgon.

Imorgon ska min handledare dejourera, d.v.s. att han är i jobb från 13.00 till typ 7.00 på morgonen nästa dag. Jag får ju inte vara på praktik så länge i sträck så jag har satt in tiderna 13-21. Men jag tänkte att jag skulle fråga honom ifall det är bättre för mig att komma på morgonen och att jag är med någon annan istället. Ifall det är helt onödigt för mig att vara kväll då det inte finns några planerade operationer? Jag skulle ju dessutom vilja vara hemma fredagkväll och ha fredagsmys :) Nå det visar sig idag!

Ojoj, sängen lockar. Men jag måste åka iväg!
2010-04-08 @ 06:06:56 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }