Småstressig dag

Jag känner mig trött och har varit upp i varv hela kvällen. Då jag kom hem från praktik var jag bara hem en sväng och sen for jag på Pump till gymmet. Det var så tungt och skönt! Mina muskler bara vibrerade efteråt!

Då jag kom hem städade jag hela lägenheten. Dammsugade, torkade damm, vattnade blommorna, tvättade badrummet, bytte sängkläder och fixade mat. Efter maten sa jag åt mig själv att jag måste sätta mig ner en stund och ta det lungt.


Jag måste ännu packa väskan tills imorgon! Gaah!

Har seminarium i skolan imorgon kl.9-12 och sen ska jag gasa iväg till Närpes. Jag måste via banken först och sen ska jag i jobb. Det är ju strejk imorgon i mataffärerna och chefen ringde i halft panik och frågade om jag kan komma i jobb, eftersom de flesta i personalen är i strejk. Det tackar man ju inte nej till lite extra cash ;)

Efter jobbet ska jag ha tjejkväll med Jenni :) Ska bli kul!

Men nu måste jag packa.
2010-04-15 @ 20:30:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }