Sista arbetsdagen för den här veckan!

Godmorgon :)

Jag tycker det känns så otroligt skönt att den här veckan äntligen är slut! Tycker det har varit en jobbig vecka. Det känns som att det enda jag har gjort är att ha varit på praktik och sovit. Däremot ser jag ju inte riktigt emot den här dagen då jag ska vara på instrumentvården. Det lär vara så tråkigt! Förhoppningsvis får jag åka hem lite tidigare, vilket alla andra också fått göra.

4 praktikdagar kvar!

Gårdagen fick jag vara i övervakningsrummet, så det var ju lite roligare då jag fick se något nytt. Fast då var ju det ganska tråkigt också i och med att man mest satt och kollade på den där monitorn. Jag sprang även och tog blodsockret av männen 10000000000000000 gånger under kvällen. Tyckte riktigt synd om dem då de var så sönderpickade i fingrarna. Fast ett litet pick i fingret var väl inget för dem mot deras smärtor efter hjärtoperationen.

Nu ska jag börja åka iväg! Byyyye
2010-04-23 @ 06:37:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }