Rockpump

Ikväll har jag varit på rockpump :) Det var riktigt tungt! Men inte lika tungt som i torsdags. Det var mera kondition ikväll, men skönt var det. D och jag kom nyss ur bastun och det var så skönt! Hade i hårpackning och bara satt och njöt av värmen och lugnet. Sitter och mumsar i mig kvarg med kiwi och melon nu. Mums!

By the way så måste jag ju berätta om min stora sensation på praktiken :D Jag har fått prova på att sticka en kanyl på en patient! Min handledare frågade mig om jag har provat på att sticka kanyl tidigare och jag sa att nej, så säger hon "jaha.. då får du prova nu!". Det gick riktigt bra! På andra sticket fick jag den på plats. Första gången smet ådran iväg. Är riktigt stolt över mig själv. Heheh!



Jag har även hunnit prissätta alla loppissaker ikväll också. Så imorgon ska jag föra dem till loppisen!

Nu ska jag kolla tv.
Godnatt!
2010-04-19 @ 21:13:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }