Operation

Har kommit hem för snart 2 timmar sedan från operation. Ska jag vara ärlig har det varit ganska tråkigt. Man får ju bara sitta och titta. Det enda jag har gjort idag är att ha hjälpt till att lyfta en patient från en säng till en annan. Hahah. Mycket jag har åstadkommit idag!

Jag har iallafall fått titta på då de gjort en höftprotes och en knöprotes. Det var intressant! Fast ganska äckligt. Det var ganska hemskt då de grävde och höll på i ett stort sår och människan bakom skynket är vaken :P Jag tänkte bara på hur ont det ska göra efteråt. Huhhu. Men de får ju mycket smärtmedicin! Kirurgen är ju även mycket duktig på det han gör.

Imorgon ska jag kanske få se en kejsarsnitt :) Det kommer att bli intressant! Bara att jag själv inte kommer att vilja göra det sen :D Men jag vet dock inte hur jag ska orka bara sitta och titta i 2 veckor. Hoppas att jag får se flera olika operationer.

Idag orkar jag inte träna så jag har krupit ner under filten på soffan och ska läsa bok. D åker iväg till gymmet så då får jag ta det lilla lugna för mig själv.
2010-04-06 @ 15:45:55 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }