Nästsista arbetsdagen för den här veckan börjar snart

Hejsan hoppsan!

Det har varit så otroligt skönt att fått sova länge idag. Det behövdes verkligen. Har även varit så härligt då D också var ledig så vi båda har fått ta det lungt hela morgonen.

D och jag har också varit flitiga idag och har städat lägenheten :) Vi har ätit mat och nu sitter vi bara på soffan och jag måste snart åka iväg på kvällsskift. Skulle inte alls ha lust att åka iväg och vara där hela kvällen. Morgonskift som gäller imorgon och då ska jag vara på instrumentvården, vilket lär vara så otroligt tråkigt och meningslöst. Suck.

5 praktikdagar kvar!
Så skönt att se att det snart är slut med praktiken. Ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till skolan och vardagen, så att säga. Kul att vara med klassen igen!

Ska packa min väska och börja göra mig klar för kvällen.

Byebye

2010-04-22 @ 12:18:29 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }