Längre sovmorgon

Godmorgon :)

Har just precis vaknat och känner mig lite yr i skallen. Tror jag har sovit för mycket.

Idag har jag kvällsskift och det börjar 14.00 idag. Tänkte faktiskt att jag skulle hinna ut på en promenad/joggingtur. Värst bara då det är mulet ute och det ser ut att komma regn närsomhelst.

Idag är sista dagen på länge jag är på kiravdelningen. Imorgon är jag ledig och sen gäller två veckor på operation! :) Efter de två veckorna åker jag ju tillbaka till kiravdelningen förstås.

Och varför fungerar inte facebook??
2010-04-04 @ 10:07:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }