Krypa till kojs

Har kollat på "Inför ESC" nu just.. Börjar bli trött och ska snart gå och lägga mig. Tack och lov har jag kvällsskift imorgon så att jag får sova lite längre och sen så är det ju SISTA DAGEN PÅ PRAKTIKEN! Härlisch.

Har även utvärderingen imorgon. Kollade genom utvärderingen mina handledare har skrivit. Den var bara en uppräkning på vad jag gjort för saker. Inte en egentlig utvärdering, så min "inte-riktiga-handledare" skrev en riktig utvärdering idag. Den lät bra ;)

Gooodnight!
2010-04-27 @ 20:59:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }