Krypa ner i sängen

Gäsp, börjar bli trött. Sovdags snart så att jag orkar med morgondagen. Det är tidigare morgon som gäller imorgon! Börjar 7.30 imorgon istället för 8.00. Huhhu.

By the way så ringde chefen idag och ville ha mig i jobb på fredag för det är en strejk på gång. Ska ringa till honom på torsdag och fråga om det blir något eller ej. Jag skulle ju nog gärna jobba, så jag hoppas på strejk ;) Money behövs!

Imorgon måste jag träna känner jag. Har fuskat igår och idag. Jag var iochförsig ut på cykeln både igår och idag men det är inte tillräckligt. Speciellt då jag fuskade från kickboxning idag igen. Ajaj! Hoppas det är lika fint väder imorgon så då ska jag ut och springa ;)

Näe, nu ska jag sova! Godnatt
2010-04-13 @ 21:33:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }