Klantiga jag

Hej på er!

Jag har inte hunnit blogga något före nu. Det blev lite bråttom imorse i och med att jag tydligen har ställt in väckaren på 7.45 istället för 6.45! Då jag vaknade så säger jag åt D "oh shit.. jag börjar om 15 minuter!". Men jag tog det lungt på morgonen. Inte bryr ju de sig något desto mer fast man är lite försenad.

Jag blev en halvtimme försenad bara :) Hade smidit ut en plan på vad jag skulle säga åt dem, men det gick inte så bra. Jag kunde inte hålla mig och började skratta och sa att jag försovit mig! Hahah.. Det var min f.d. handledare jag sa åt. Sen ledde han mig till min nya handledare för den här veckan. Jag är nämligen på anestesin den här veckan.

Det har varit tråkigt idag, eftersom det har varit så lite patienter idag. Har mest suttit och ugglat.

D och jag ska snart ut och cykla i det här fina vårvädret :)

2010-04-12 @ 15:23:02 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }