KB-shopping

Hej å hopp!

Nu är jag hemma och har krupit ner under filten på soffan och väntar på att maten ska bli klar. Fast ännu är det bara potatisen som kokar och jag är kock idag så jag måste nog ta mig upp och steka biffarna. Gott det ska bli!

Var nyss och handlade mat till Citymarket medan D var och tränade. Jag orkade inte åka idag så jag fixade lite ärenden istället. Så jag var och handlade benskydd och shorts till Budoshop. Sen tänkte jag ju åka till loppis och hämta mina saker men då var det stängt! Det var en lapp på dörren där det stod att de ska stänga!! Så jag har morgondagen på mig att hämta mina saker och få mina pengar. Tur att jag har kvällsskift imorgon så att jag hinner hämta sakerna.


Då jag var och handlade till Citymarket så började det vara ganska glest i hyllorna. Det började bli knapert av allt. Var det inte knapert av någon vara så var datumet kort. SLUTA STREJKA! Eller lockout heter det ju nu just. JAG VILL HA FÄRSK MAT!

Nu ska jag kolla in maten..
2010-04-27 @ 17:53:41 Shopping Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHA uush uuush,. ja snart blir det ju glest på mjölk också!!! "/ ush ush.. då blir det frysmat då? ^^ xD



sv... jaahaa okej :), jodå nu känns det bättre än igår xD,. hur är det själv?

PÖSS

2010-04-27 @ 20:25:59
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }