I Närpes

Nu är jag hemma hos Alvin. Fast han sover nu just.
Mat har jag fått i kulan min så det är jag nöjd över :)

Seminariet gick ganska snabbt idag. For sedan raka vägen hem till Närpes och det gick väl lite överhastighet. Det var så kul då det är sommarhastigheter och bar mark! Kom även att tänka på att jag måste ju byta till sommardäck nu då jag är hemma. Borde även städa ur bilen och göra den mer min! Det är ju mammas alla saker i den ännu :P

Jobbet kallar snart :) Den andra stora mataffären här i stan är stängd så vi kommer att ha mycket kunder ikväll! Tänk fredagkväll och allt.

Bajbaj
2010-04-16 @ 12:02:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }