Hemma på soffan

Är hemma på soffan nu igen. Har varit ute på stan med två av mina kusiner en stund idag också :) Vi var och mumsade till McDonalds och sen for de på bio med några andra kompisar och jag for hem.

Ska mysa på soffan och kolla på tv. D kommer hem inatt runt 2.00 tiden!
Jag har inte ens orkat träna ikväll. Skulle ha haft kickboxing ikväll också men jag orkade inte åka.

Annars så har dagens praktikdag varit lite slö. Det har inte funnits nästan några operationer så det har varit svårt att hitta någonstans att få vara med och titta. Jag har iallafall fått se då de tagit bort en gallblåsa med titthålsoperation och sen då de tagit bort en prostata och urinblåsa.

Min plan på att få åka till morgonen imorgon gick inte som jag ville. Handledaren tyckte nog att jag kunde komma till kvällen. Så hoppas det finns något intressant att göra då. Och hoppas att jag får åka hem lite tidigare på fredagsmys!

Ska softa en stund nu :)
2010-04-08 @ 19:03:57 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }