Ett hål i skärbrädan

Hejsan hoppsan!

D har lyckats fixa ett hål i vår skärbräda. Hahah! Nämen det var ett misstag. Han hade på en platta och hade skärbrädan på den och vips var det ett hål. Som tur köpte jag ju ett nytt ett på Ikea sist!

Idag har jag varit länge på praktiken. De hade någon demonstration i återupplivning så vi var lite övertid. Efter det for jag till Loppisen med ett par saker till. Ett par saker har försvunnit ;) Bara det försvinner meeeeera!

Nu ska jag ta en kort nap och vänta på mat :)
2010-04-21 @ 15:29:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }