En tidig morgon till

Ojoj.. En tidig morgon till imorgon! Sista dagen forever med handledaren jag varit med hela den här veckan, sen byter jag. På torsdag har jag en kvällstur och på fredag börjar jag kl.8 så det känns ju som en sovmorgon :P Det börjar verkligen kännas nu om morgnarna att stiga upp tidigt. Skulle bara vilja sova vidare...

Annars idag så orkade jag inte åka och träna. Sov på soffan och hade det skönt för mig själv medan D var på träning.

Ska kolla på Äntligen Hemma en stund nu före jag går och lägger mig igen :)

Vi hörs imorgon igen, med bättre uppdateringar förhoppningsvis!
2010-04-20 @ 20:30:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }