En bra kväll

Det har varit en riktigt bra kväll ikväll! Hela dagen har varit bra och lugn :)

 

Dagen spenderade jag med mamma. Sen for vi till familjen R och där firade vi Alvins pappa lite med tårta och kaffe. Jag lämnade där och vi fixade god mat. D och L kom över på mat och resten av kvällen spenderades där. Riktigt härlig kväll :)

 

Imorgon ska vi vakna någongång så ska vi byta däcken på våra bilar. Kl.14 är det musikcafé som gäller och efter det styr vi säkerligen kosan mot Vasa igen. Så börjar vardagen igen på måndag. Mina två sista veckor av praktiken!

 

Men nu ska jag sova. Godnatt

2010-04-17 @ 22:37:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }