Det är vår!

Åh, vad härligt det är med vår! Så härligt då solen skiner!

D och jag var nyss ut på cykeln in till stan ett varv och det var så mycket folk ut på stan. Folk satt på bänkar ute med solbrillorna på och hade vårkänslor. Riktigt härligt.


Våren är den bästa årstiden! Naturen blir bara finare, det blir varmare och man får slänga av vinterkläderna och känslan av väntan på sommaren! Underbart.

Det är bara det att jag har ett OTROLIGT shoppingsug, men inga pengar att spendera :( Blir så lessen. Skulle vilja ha lite nya vår/sommarkläder! Men det får vänta ett tag nu...


Nu just sitter jag på soffan och försöker få den här sambo min att göra sin skoluppgift! Men det är bara facebook som är fram på dataskärmen ännu.. Hm.

Snart är det Salkkarit som gäller också! :)

2010-04-12 @ 18:29:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }