Bäst att gå och lägga sig snart och ställa in klockan på rätt tid!

Har suttit här hemma nu och inte gjort så mycket. Enda jag har åstadkommit är att jag har ätit! Hahah.. Men jag har inte fixat någon mat tills imorgon. Ajaj. Borde gå och hitta något att ta med imorgon nu. Jag har iallafall rört ihop kvarg och ananas färdigt. Gott!

Börjar även bli trött. Jag ställde nyss in väckaren och hade även D att checka åt mig att jag har på rätt tid! Heheh.. Så nu har 4 ögon sett att jag ställt in på 6.45.

Imorgon hoppas jag att det händer mer saker än igår. Vi ska iallafall vara i en operationssal där de gör lite mindre operationer. Intressant ändå :)


PAMPAS!
2010-04-12 @ 21:16:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }