Vinterjackan

Ni har väl väntat länge nu på att jag skulle visa upp min nya vinterjacka! :)
Här kommer den!

Jacka - Jim&Jill

 

Jackan går över rumpan och den har huva så den är jättemysig! Snygg också ;)

 

Det är bara de där vinterskorna som fattas. Vet inte riktigt vad jag vill ha. Uggs är ju mysiga men de börjar bli lite boring nu då alla har dem och de har ju ändå varit på marknaden i två år redan.. Men man vet ju aldrig om jag också springer med dem i vinter!

2009-09-15 @ 16:56:25 Shopping Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

snygg :)

2009-09-15 @ 18:06:03
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }