Today

Idag bär jag dessa kläder:


T-skjorta - Gina Tricot
Shorts - H&M
Leggings - Gina Tricot


Efter en liten stund kommer jag att cykla till skolan och är där i två timmar, sen hem igen. Efter det ska D och jag fylla på vårt kylskåp :) Och till slut ska vi gymma! 19.30 börjar RockPump för mig och det kommer att bli så kul! Jag är riktigt hooked på träningen redan fastän jag börjat gymmet bara för en vecka sedan :P


Här ska ni få en bild på mig från gulisintagningen:

Jag har en 2:a i pannan för jag hörde till lag nr 2, dock ser min 2:a ut som en 1:a :P
Sopsäck som outfit. Nice!
2009-09-21 @ 09:52:03 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Postat av: victoria

haha mysigt :D

2009-09-21 @ 17:51:05
URL: http://victorialannqvist.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }