Svar

Tack för din kommentar! :)

Tack för att du gillar min blogg!
Jag borde kanske uttala mig noggrannare när jag skriver och skriva så att alla förstår och kanske inte bara jag själv ;)

Jag tycker det inte är negativt att festa eller supa! Men det ska finnas måtta med det! Jag tycker inte att supandet och festandet ska gå i första hand före partnern, vänner, studier, jobb o.s.v.  Men klart man ska ut och ha roligt ibland, men det behöver inte blir 3 gånger i veckan och så mycket så att man inte minns något varje gång man är ute och festar. Egentligen tror jag nog att jag vet ganska mycket om alkoholens effekter mot vad många andra gör i min ålder i och med att jag har sett det och hört om det, och hör hela tiden! Varför jag gör det tar jag inte upp här offentligt.

Jag menar heller inte att ALLA blir odrägliga bara för att de dricker! Där menade jag att jag ikväll vill dricka bara lite och inte dricka en massa och själv bli odräglig. Jag vill ju minnas något av kvällen :)

Jag har skrivit en del om det och kanske i lite negativ ton, men det är rätt många som det går i överdrift för och man vet ju inte var det slutar. Till exempel så började jag se när det började barka åt skogs för en nära vän p.g.a. festandet och det jag såg uppmuntrade ju inte mig att själv gå i samma spår.

Hoppas du fick ditt svar!
2009-09-10 @ 15:23:22 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }