Still in Närpes

Goooodmorning! :)

Jag är ännu i Närpes och idag ska jag fira gullungen Alvin, som fyller 1 år idag!
Vi tänkte ha kalas igår redan men då var så många förkylda igen i familjen så de tänkte att vi ska flytta kalaset en dag framåt tills han egentliga födelsedag också :) D och jag var även lediga idag så vi tänkte varför inte!

Jag har dock engelskatent imorgon och eventuellt ett framförande så det är lite bajsigt. Men har vi framförandet imorgon så tror jag inte att det skulle gå något bättre på onsdagen så det är skit det samma och engelskatenten kan man ju alltid ta igen!

Ikväll efter kalaset åker vi till Vasa och då får ni se mer av mig på bloggen igen ;)
(har inte med min egen dator den här gången så därför har jag inga bilder uppsatta, sorry)
2009-09-28 @ 09:49:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }