Snart jobbet

Sitter hemma hos mamma och pappa nu och ska snart åka till jobbet. Har nyligen varit i duschen och fräschat upp mig så nu är jag redo för jobb :) Bara synd att jag är lite förkyld ännu och kommer att vi mina hostattacker då jag ska prata så mycket idag..

Då jag kom hem i morse så ser jag att vi har en ny dörr och nytt lås så jag slapp inte in i eget hem :P Ringde på dörrklockan som alla andra medborgare och mamma öppnade dörren och sa "Vi köper inget!" och skrattar.. Och jag bara "Jag slipper inte hem!" :D Så i framtiden måste jag använda mig av reservnyckeln eller så måste jag gå på framsidan med den gamla nyckeln. Nå mamma sag nog att om jag vill ha en nyckel så får jag nog, men jag tänkte att jag nog skall klara mig såhär..

Hehe :D
2009-09-05 @ 09:16:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }