Skoljobb

Sitter i skolan nu i dataklassen och har nyss skrivit en kort uppgift om hur arbetarskyddet ser på diskriminering och trakasserier. Det blev mest copypaste men det gör inget :) Det var bara en extra uppgift så att vi inte skulle behöva sitta på föreläsning så länge i och med att klassen slutar 18.00 idag. Jag slutar tack och lov 16.00 i och med att jag haft finska, som de har i slutet av dagen.

Jag tror jag ska gå och äta nu.
Det luktade lite kattmat då vi var på kaffe där nyss. Usch. Hoppas det smakar bättre än vad det luktade!

2009-09-30 @ 10:32:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }