Shoppingdagen

Syster J och jag började dagen med frukost här hemma hos mig. Vi satt en stund och pratade och sen bar det av till stan. I stan skulle vi leta efter en gratis parkeringsplats och vi for till ett ställe jag visste av men det var fullt där. Fast då ringde J's telefon så vi stod en stund där då och medan hon satt i telefon for en bil bort så vi fick ändå en parkeringsplats! Perfekt! :D

En suddig bild då jag ligger och väntar på J i omklädningsrummet på ONLY och Vero Moda.

På ONLY och Vero Moda.

 

Efter att vi gått lite i affärer så tog vi kaffepaus på Arnolds och då ser vi att klockan redan är 14.00 och vi egentligen borde ha ätit riktig mat :P

Vi gick ännu lite till i affärer och jag köpte bland annat presenten åt Alvin. Jag säger inte vad jag köpte ifall någon som inte borde få veta skulle läsa :P En bra present iallafall!

 

Kinamat

 

Vi letade efter någon billig och bra mat och vi gick till slut till en sunkig restaurang i Saluhallen :P Den var riktigt sunkig men maten var helt god. Inte den bästa kinamaten jag ätit men det var billigt!

 

 

Sista shoppingstället. Börjar bli trött.

 

Det enda jag shoppade idag var några saker på Gina Tricot. Ni får se vad jag köpte en annan gång :) Jag sa åt J att nu får jag inte shoppa mera i vinter :P Fast jo! På min lista står vinterskor och en vinterjacka. Så det har jag lov att shoppa sen.

Nu back to the movie.

 

2009-09-03 @ 22:30:09 Shopping Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }