Onsdag

Godmorgon :) Hoppas ni sovit gott! För det har jag gjort.. Dock vaknade jag av en smäll då det blåste rätt mot våra fönster..

Jag har nyss duschat och snart är det frukost bara D blir klar :) Sen ska vi ut på stan lite innan jag åker till skolan.

Tog nyss bort plåstret av såret mitt och det ser ganska konstigt ut. Ser ut som ett russin av de här stygnen. Ikväll ska vi ta bort stygnena :) Ja, VI. Dennis ska ta bort dem av mig och jag assisterar så långt jag bara kan. Inte orkar man gå till någon hälsostation och ta bort dem.

Jösses vad det blåser här idag! Riktig höststorm!
2009-09-09 @ 08:51:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: katarina

stygn ? har jag missat något? :P

2009-09-09 @ 15:34:03
Postat av: Amanda

hehe :D

Jag har tagit bort ett födelsemärke ;)

2009-09-09 @ 16:03:35
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }