Mycket idag

Godkväll på er! Fast snart är det natt, för jag börjar vara ganska så trött..

I jobbet gick det riktigt bra :) Minnet fanns kvar ännu så allt gick som smort. Fick även en positiv överraskning då jag kom till jobbet idag också men det tar vi imorgon! ;)

Efter jobbet idag alltså efter 18.00 for D och jag till syster J på kalas. Jag var jättehungrig så jag tänkte bara på mat men jag stoppade i mig en fil och en tårtbit. Sen kom vi systrar på att vi skulle hämta lite grillmat och åka till familjen R för att äta maten och kolla en film.

Vi hämtade kebabrullar från Citybaren (som inte finns längre men namnet hålls kvar) och smaskade i oss det. Till "efterrätt" blev det ostbågar. Mums vad gott! Det är jättelängesedan jag ätit ostbågar. Vi kollade filmen Nina Frisk och den var dåligt bra.

En riktigt gemytlig kväll! Inte alls avis på dem som är i Fagerö nu och fryser och är äckliga!

Godnatt med er!
2009-09-05 @ 21:50:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }